Mladonyiczki Edit
A Pécsi Művészeti Szakközépiskola elvégzése után a Győri Nemzeti Színház táncművészeként dolgozott. Diplomát szerzett a Magyar Táncművészeti Főiskolán, a Grácia Művészeti Intézet megalakulása óta a versenyzők klasszikus balett mestere. Három ízben nyert el ösztöndíjat Indiába, ahol behatóan tanulmányozta az odissi táncokat. Tudását előadásokon indiai templomokban is bemutathatta. Aditi hazánkban az indiai táncművészet egyik kiemelkedő képviselője.
"Istenáldotta tehetség rendkívül jó stílusérzékkel. Kiváló tanítvány, aki képes a tanár magasra tett mércéjének megfelelni. Kívánom, hogy mindig leljen örömöt a táncban, és szerény maradjon minden körülmények között."
Pintér Tímea
A Pécsi Művészeti Szakközépiskola elvégzése után a Győri Balett társulatának tagja, majd .szólótáncosa lett. Egy ideig a Grácia Művészeti Intézetben tanított, majd a Győri Tánc-és Képzőművészeti Iskola tanára lett. Nemrég diplomázott a Magyar Táncművészeti Főiskola modern tánpedagógus szakán.
„A Biankában rejlő tehetség már akkor megmutatkozott, amikor egészen pici kislányként először kezdtem el vele foglalkozni, megtanítva neki a balett alapmozdulatait. Azóta sem találkoztam olyan növendékkel, aki annyira elhivatott, céltudatos és fejlődésre törekvő lenne, mint ő. Születetten jó táncérzékéhez olyan ösztönös színpadi jelenlét és kisugárzás társul, amely nem tanítható, de elengedhetetlen egy táncművész számára. Biankáról elmondható, hogy az a kitartás, akarat, tudatosság és szorgalom, amely nap mint nap tükröződik a szakmai munkájában, csak nagyon kevesekre jellemző. Nagyon kívánom neki, hogy az önmagába és a táncba vetett hitét minden, a táncos pályán felmerülő nehézség ellenére is, töretlenül tudja majd megőrizni!”
Gellért Tünde
A Grácia Művészeti Intézet igazgatója, a divattáncos versenyzők felkészítője és koreográfusa. Diplomás divattánc pedagógus (Magyar Táncművészeti Főiskola 2009), nívódíjas táncpedagógus, a sporttáncok mestere.
"Kecsesség, elegancia és báj, ami mérhetetlen szakmai alázattal párosul - mindig ez jut eszembe Biankáról. Tökéletes természetességgel és könnyedséggel mozog a nagyszínpadon éppúgy, mint a próbateremben vagy az utcán. Könnyű volt vele dolgoznom, mert folyamatosan inspirált, és olyan színpadi jelenléttel bír, hogy magam is bele tudtam feledkezni a saját koreográfiámba általa. Ovis kora óta látom, hogyan fejlődik, változik, formálódik. Színpadra született, ez az éltető közege."